Reklamacje i zwroty

Prawo odstąpienia od umowy

 
1. Zgodnie z treścią ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. 2000 Nr 22 poz. 271 z późn. zm.) Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego może odstąpić od zawartej umowy w terminie 30 dni bez podania przyczyny. Termin ten liczy się od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi- od dnia jej zawarcia. 
2. Do zachowania powyższego terminu wystarczy odesłać towar z oświadczeniem woli przed jego upływem. 
3. W razie odstąpienia od umowy strony zobowiązane są do zwrotu tego co świadczyły w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot towaru przez Klienta będącego konsumentem powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Produkt należy odesłać na adres sklepu. Koszty dostarczenia zwracanego produktu ponosi Klient. Sklep nie przyjmuje paczek odesłanych za pobraniem. 
4. Zwracany towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu. ZNACZY: NIEOKLEJONY TAŚMĄ KLEJĄCĄ!
5. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie produktu wraz z kosztem dostawy przesyłki niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, POD WARUNKIEM odesłania towaru z paragonem (fakturą) i wypełnionym oświadczeniem.

6. Zwracany towar nie może mieć żadnych śladów użytkowania! Inaczej zostanie zwrócony na koszt klienta.

 

Reklamacje oraz niezgodność towaru z umową

1. Wszelkie reklamacje należy składać na adres Sklepu. Sklep gwarantuje rozpatrzenie każdej reklamacji w terminie 14 dni. 
2. Odpowiedź na reklamacje wysyłana jest na podany przez Klienta adres e-mail, chyba że Klient wybierze inny sposób poinformowania go o rozpatrzeniu reklamacji. 
3. ProSport odpowiada jako sprzedawca wobec Klienta będącego konsumentem (tj. osoba fizyczna nabywającą towar w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą) za niezgodność towaru z umową na warunkach i w trybie określonym w ustawie z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. 2002 nr 141 poz. 1176 z późn. zm.). 
5. W celu zgłoszenia niezgodności towaru z umową można skorzystać z gotowego wzoru formularzu reklamacji. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności w jakich powstały domniemane wady oraz datę stwierdzenia wad.

Bestsellery
Buty Damskie Adidas Originals X_PLR NMD (BY9879)
Buty Damskie Adidas Originals X_PLR NMD (BY9879)
199,99 zł 189,99 zł
Buty Damskie NIKE MD RUNNER 2 (807316 001)
Buty Damskie NIKE MD RUNNER 2 (807316 001)
159,99 zł 139,99 zł
Buty Męskie Adidas NMD R1 (AQ1246)
Buty Męskie Adidas NMD R1 (AQ1246)
599,99 zł 489,99 zł
Buty męskie ADIDAS TERREX SWIFT SOLO (D67031)
Buty męskie ADIDAS TERREX SWIFT SOLO (D67031)
269,99 zł 239,99 zł
Buty Męskie ADIDAS X_PLR "Core Black" (AH2360)
Buty Męskie ADIDAS X_PLR "Core Black" (AH2360)
299,99 zł 269,99 zł
Buty Męskie PUMA Smash L czarne (356722 14)
Buty Męskie PUMA Smash L czarne (356722 14)
209,99 zł 169,99 zł
Klapki Adidas Adilette CF+ (AQ4935)
Klapki Adidas Adilette CF+ (AQ4935)
99,99 zł 88,99 zł
Waluty

MASZ PYTANIA? ZADZWOŃ

733 066 077

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl